Brak mocy/słaba elastyczność

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pablo1972
    Classic
    • 2010
    • 19

    Brak mocy/słaba elastyczność

    Zamieszczone przez Morgoth
    Jak to wprowadzisz? Polska to taki kraj że od kilku wieków społeczeństwo nie ufało władzy (obcy elekcyjni królowie, zaborcy, okupanci) i donosicielstwem się brzydzi. Trzeba zmienić myślenie, czyli tak lekko licząc jedno, może nawet dwa pokolenia.
    Wystarczy jak policja będzie się ustawiać w pobliżu stacji kontroli pojazdów i sprawdzać samochody, które wyjeżdzają. Od razu będize wiadomo co i jak. A ludzie na stacji diagnostycznej zastanowią się zanim za 50 zł podstęplują kolejny dowód samochodu który do kasacji powinien pójść.
  • tao1221
    Drive
    • 2009
    • 81

    #2
    Brak mocy/słaba elastyczność

    Witam.Podczas przyśpieszania ,czy wymijania samochód nie chodzi tak jak jeszcze jesienią.Wcześniej ponad 2500 słyszałem ryk ,a teraz przyśpiesza łagodnie.Miałem tak że wciskało w siedzenie ,a teraz prawie jak w wolnossącym :? Nie wiem co jest.Leje tylko Lotos Dynamic .Czy może być to spowodowane stylem mojej jazdy-najczęściej 90km/h (jednak czasem nawet 160 :diabelski_usmiech) Może u was były kiedyś podobne objawy??Błędów żadnych nie ma .

    Komentarz

    • laurin
      Rider
      • 2009
      • 727

      #3
      kolego ja tez mam delikatne problemy po tej zimie, gdzie główny styl jazdy w mieście to psj. Ja mam takie objawy ze do 2000 czasami 2300 cisza a potem rwie jak głupi aż ASR się załącza. Musze zrobić logi - mam 003 i 008 ale nie zdążyłem 011 bo rozwaliłem koło :evil: Czy te dwa wystarczą do oceny sytuacji??

      Komentarz

      • moti86
        Ambiente
        • 2009
        • 171

        #4
        koledzy jak kupilem swoja OI 1.9TDT mialem podobna sytuacjaaa nie bylo czuc mocyy jak sie przyspieszalo a silnik jest 110konny wiec troszke powinlo to czucc oddalem do do roboty rozrzad i olej odrazu powiedIalem co mi sie nei podoba potem sie dowiedialem ze byly poodlaczane jakies przewody z ciesnieniaa od jakiejs waku pomy czy cos takiego wszystko popodlaczal powymienial i zbiera sie znakomicie.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=32490
        Bleee Bleee Bleee

        Komentarz

        • mobi65
          Rider
          • 2009
          • 291

          #5
          zrobcie logi grupy 11 ,10 i 03
          Mogą być łopatki zapieczone i to w pozycji min.

          Komentarz

          • laurin
            Rider
            • 2009
            • 727

            #6
            Pytanko - czy po wymianie gruchy mogło ulec zmianie spalanie??

            Mam wrażenie ze pali więcej na tych samych odcinkach a na postoju jak pokazywał 0,7L/h to teraz przeważnie 0,8L/h....

            O co biega???

            Komentarz

            • tbiel
              Classic
              • 2009
              • 31

              #7
              kurczaki

              powiem wam że też tak miałem wczoraj.... jak sobie postał parę dni ...

              czułem się jak w moim starym meganie ja mu gaz a on ...., spokojniutko, bez ryku...

              ale się szybko rozkręcił

              nie wiem, może dlatego że dolałem paliwa innego
              Octavia II TDI

              Komentarz

              • sebu
                L&K
                • 2008
                • 1304
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                Też tak mam ,ale jak wskazówka temperatury troszkę się ruszy to wszystko wraca do normy
                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                jak pomogłem to daj punkcik
                sprzęgło od G 60

                Komentarz

                • Parch
                  Drive
                  • 2007
                  • 74

                  #9
                  Może wystarczy wymienić po zimie filtr powietrza?

                  Komentarz

                  • laurin
                    Rider
                    • 2009
                    • 727

                    #10
                    jak pisałem wcześniej po wymianie gruszki na nową"

                    "Mam wrażenie ze pali więcej na tych samych odcinkach a na postoju jak pokazywał 0,7L/h to teraz przeważnie 0,8L/h.... "


                    Dzisiaj poobserwowałem to spalanko i zauwazyłem ze jak silnik nie osiągnie temp 90 st to pokazuje na spalaniu chwilowym na postoju 0,7 l/h jak już porządnie sie rozgrzeje to 0,8 l/h.

                    Podmieniłem przepływkę na druga i to samo

                    Wie ktoś o co biega?


                    A tak w ogóle to ile powinien pokazywać na postoju ASZ? Kto ma niech się wypowie

                    Komentarz

                    Pracuję...